رنگ مناسب برای حمام

رنگ مناسب برای طراحی حمام

اگر می خواهید در حمام خود ظاهری جدید ایجاد کنید ، اما می خواهید از تعمیرات اساسی داخلی جلوگیری کنید ، طرح رنگ و دکوراسیون خود را در نظر بگیرید.چند تغییر ساده بدون ایجاد هزینه زیاد ، می تواند ظاهری کاملاً جدیدی ایجاد کند.یک حمام را با رنگ و سبک هایی طراحی کنید که واقعاً با شما صحبت کند.

یکی از اولین سؤالاتی که هنگام برنامه ریزی یک حمام جدید از خودتان می پرسید این است که کدام رنگ را برای طراحی حمام باید انتخاب کنم؟صادقانه بگویم ، انتخاب رنگ مناسب برای طراحی حمام می تواند مشکل باشد.بهترین رنگ هایی که برای رنگ آمیزی برای حمام استفاده می کنید به نوع ظاهری که برای حمام خود می خواهید بستگی دارد.وقتی صحبت از بهترین رنگ های حمام می شود ، نکته اصلی باید در نظر بگیرید، اندازه حمام است.هرچه رنگ های روی دیوار تیره تر باشد ، اتاق کوچکتر به نظر می رسد.در مقابل ، می توانید یک رنگ زیبا روشن تر انتخاب کنید ، تا فضا بزرگتر به نظر برسد.

جهت اجرا کابینت اصفهان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

حمام های کوچک

اگر فکر می کنید حمام شما کوچک است ، از رنگهایی برای طراحی حمام استفاده کنید که باعث می شود حمام کوچک شما بزرگتر به نظر برسد.بهترین راه برای بزرگتر به نظر رسیدن حمام یا هر اتاق دیگری استفاده از رنگ های روشن است و رنگ سفید بهترین رنگ برای این منظور است.دیوارهای با رنگ روشن بازتاب بیشتری دارند و باعث می شوند هر فضایی بزرگتر به نظر برسد.علاوه بر این ، رنگ های روشن به تقویت تأثیر نور طبیعی (که همه ما دوست داریم) کمک می کند.به همین ترتیب ، استفاده از رنگ های روشن باعث می شوند حمام شما بزرگتر شود.

رنگ های مناسب برای حمام

نور طبیعی

اگر دیوارهای خود را با رنگی روشن تر رنگ کنید ، در این صورت قادر خواهید بود از نور طبیعی در طول روز استفاده کرده و نیاز به روشن کردن چراغهای مصنوعی را کاهش دهید.برای به دست آوردن نتیجه مورد نظر ، نیازی به رنگ آمیزی دیوارها با رنگ بازتابی ندارید.استفاده از رنگهای روشن کافی خواهد بود.

از چرخ رنگ استفاده کنید

 اگر نمی توانید به درستی تصمیم بگیرید که کدام رنگ ها را با هم ترکیب کنید ، برای الهام گرفتن ، به چرخه رنگ نگاه کنید.چرخه رنگ می تواند شما را به سمت رنگهایی که مکمل یکدیگر هستند راهنمایی کند.به عنوان مثال ، بنفش و زرد به هم می آیند ، زیرا در چرخ رنگ از یکدیگر دور هستند و آنها مکمل یکدیگر هستند.سبز و آبی به خوبی با هم مخلوط می شوند زیرا در کنار یکدیگر هستند و آنها شبیه به هم هستند.

سقف

هنگامی که سقف حمام خود را رنگی می زنید که از دیوارها روشن تر است ، می تواند این توهم را ایجاد کند که سقف بالاتر باشد.رنگ آمیزی سقف به رنگی تیره تر از دیوارها باعث می شود حمام محدودتر به نظر برسد.

محبوب ترین رنگ ها برای طراحی حمام

محبوب ترین رنگ ها برای طراحی حمام

  • خاکستری : خاکستری یک رنگ مناسب برای یک حمام بزرگ یا کوچک است و این رنگ هم چنین در حمام مدرن یا سنتی به خوبی کار می کند.
  • رنگ های خنثی : رنگ های خنثی به عنوان محبوب ترین رنگ ها برای طراحی حمام هستند.
  • سفید : رنگ های روشن و البته سفید بهترین رنگ برای حمام های کوچک است.
  • سیاه و سفید : ترکیب رنگ سیاه و سفید برای طراحی حمام ، ظاهری کلاسیک ایجاد می کند.
  • آبی : این رنگ خنک و آرام بخش ، به طور سنتی یک رنگ محبوب در هنگام برنامه ریزی برای نوسازی حمام بوده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس اصفهان با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *