کابینت هایگلس اصفهان

طراحی کابینت آشپزخانه متناسب با دکوراسیون منزل

تناسب رنگ‌ها از مهم‌ترین مواردی است که باید در طراحی کابینت‌ها در نظر گرفته شود. در واقع هماهنگی رنگ کابینت‌ها و دکوراسیون منزل سبب می‌شود که خانه از هارمونی رنگی خوبی برخوردار باشد. استفاده از رنگ‌های جسورانه یکی از راهکارهای جلب توجه افراد به فضای داخلی آشپزخانه است.

به طور کلی در دکوراسیون منزل و طراحی کابینت‌های آشپزخانه سه دسته رنگ وجود دارد: روشن، متوسط و تیره. رنگ‌های روشن به دلیل ظاهر ساده‌ای که دارند، نوعی احساس آرامش را به مخاطب انتقال می‌دهند. در حال حاضر استفاده از رنگ‌های تیره‌تر مانند خاکستری، زرد و آبی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

در واقع استفاده از چنین رنگ‌هایی در هر دکوراسیونی دیده می‌شود. اگرچه استفاده از رنگ‌های سبز، مشکی و طلایی جسورانه‌تر است و فضایی لوکس را ایجاد می‌کند، اما در مقایسه با رنگ‌های روشن و خنثی، طرفداران کمتری دارد.

استفاده از رنگ‌های یکنواخت در طراحی کابینت آشپزخانه که شبیه به رنگ اصلی دکوراسیون منزل است، نوعی یکنواختی در دکوراسیون کلی خانه ایجاد می‌کند. به همین جهت پیشنهاد می‌شود که در هنگام طراحی کابینت‌ها، از ایده‌های جدید و خلاقانه‌تری استفاده کنید.

در صورتی که دکوراسیون داخلی خانه به سبک مدرن باشد، استفاده از رنگ‌های براق مناسب خواهد بود اما در صورتی که دکوراسیون داخلی منزل معمولی یا بسیار خاص باشد، استفاده از رنگ‌های مات در طراحی کابینت‌ها پیشنهاد می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *