نورپردازی کابینت آشپزخانه

نورپردازی کابینت آشپزخانه

هنگام طراحی آشپزخانه جدید خود ، نه تنها باید به پیکربندی کابینت ، وسایل ، کفپوش و رنگ دیوار فکر کنید ، بلکه باید روشنایی مناسب آن را هم در نظر بگیرید.در این مقاله هر آنچه لازم است درباره نورپردازی و روشنایی کابینت بدانید ، آورده شده است.لطفا تا پایان همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه بدست آورید.

نور بخشی اساسی از زندگی است ، چیزی که به طور چشمگیری بر بهزیستی و عملکرد ما تأثیر می گذارد.با نورپردازی مناسب آشپزخانه ، شما محیط آشپزخانه خود را به یک محیط جذاب و دلپذیر تبدبل خواهید کرد و در آن از تهیه وعده های غذایی و جمع شدن با دوستان و خانواده لذت خواهید برد.آشپزخانه شما به تعادل مناسب نور نیاز دارد تا شما را در مسیر صحیحی قرار دهد تا کارهای روزمره خود را به درستی انجام دهید.

نورپردازی زیر کابینت

نورپردازی زیر کابینت

نورپردازی زیر کابینت اصفهان ، همانطور که از نام آن پیداست ، به وسیله چراغ هایی که در زیر کابینت نصب شده اند ، ایجاد می شود.اضافه کردن چند چراغ در زیر کابینت های فوقانی در آشپزخانه ، راهی برای کمک به افراد هنگام کار در آشپزخانه است.این ممکن است برای تهیه سالاد ، درست کردن خمیر پیتزا و یا یافتن قاشق یا ادویه مناسب باشد.اضافه کردن چراغ های LED در زیر کابینت آشپزخانه اصفهان و هر اتاق دیگری که نیاز به نور اضافی داشته باشد ، تاثیر مثبتی بر روحیه و عملکرد افراد در این مکان ها دارد.

مزایای نور پردازی زیر کابینت

نصب چراغ های زیر کابینت ، زمان اجرا کابینت آشپزخانه ، مزیت های بسیار زیادی دارد.اولین مزیت این است که شما به جای اینکه نیاز به نصب یک لامپ کامل یا لامپ سقفی داشته باشید ، با وجود چراغ های کوچک و کم مصرف زیر کابینت که قبلا نصب شده اند ، میتوانید فعالیت های خود را براحتی و با نور کافی انجام دهید.در نتیجه ، چراغ های نصب شده زیر کابینت می توانند بسیار مقرون به صرفه تر باشند ، به خصوص وقتی که هزینه کل مواد را در نظر بگیرید.

مزایای نور پردازی زیر کابینت

مزیت دوم نصب چراغ های مخصوص زیر کابینت ، زیبایی آن است.نورپردازی زیر کابینت نه تنها باعث بهبود درخشندگی فضای کلی آشپزخانه شما می شود ، بلکه می تواند ارزش فروش خانه شما را نیز افزایش دهد.یک مزیت مهم در اینجا این است که به دلیل اینکه به طور معمول چراغ ها و سیم کشی در زیر سطح کابینت نصب می شوند ، افراد سیم ها و دیگر وسایل روشنایی را نمی بینند و آنچه آنها می بینند نوری زیبا و روشن است که به سمت پایین پیشخوان آشپزخانه شما می تابد.

انواع روشنایی زیر کابینت

  • LED جدیدترین و کارآمدترین گزینه برای روشنایی کابینت است.ال ای دی ها ، فقط 25٪ به اندازه انرژی چراغ زنون و نیمی از انرژی فلورسانس مصرف می کنند.از آنجا که لامپ های LED نسبت به دیگر لامپ های مورد استفاده در زیر کابینت از طول عمر بیشتری برخوردار هستند ، نیاز شما به تعویض لامپ ها کاهش می یابد و در کل در هزینه های شما صرفه جویی می شود.
  • فلورسنت یک انتخاب محبوب برای نوردهی زیر کابینت آشپزخانه است.
  • زنون از قدیمی ترین فناوری ها برای نوردهی کابینت آشپزخانه است.نور تمیز و شفاف زنون باعث می شود تا میزهای گرانیتی یا مرمر به بهترین شکل به نظر برسند.البته چراغ های زنون مقدار زیادی انرژی مصرف می کنند ، که بیشتر آنها به عنوان گرما هدر می رود.

برای کمک به انتخاب درست نور زیر کابینت برای فضای خود ، با ما تماس بگیرید.کارکنان خبره ما خوشحال هستند که به شما کمک کنند ، آشپزخانه یا فضای اداری شما درخشان شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *