کابینت های شما چه نقشی دارند؟

کابینت های شما چه نقشی دارند؟

کابینت های شما چه نقشی دارند ؟

به دنبال اجرای کابینت در اصفهان میگردید تا با طرحی زیبا به آشپزخانه خود نمایی بی نظیر هدیه دهید ؟ همچنین نقش کابینت ها در آشپزخانه تان پررنگ شود؟ صنایع چوب شیرخانی با بهترین اجرای کابینت اصفهان و گروه ام دی اف کار با تجربه شان با طرح های مختلف در اختیار شماست . ما با راهنمایی های خود درباره ی نقش کابینت ها ، شما را برای یک انتخاب عالی آماده میکنیم.

کابینت ها چه نقشی دارند؟

هنگام طراحی آشپزخانه ی خود باید نقشی را که کابینت در طراحی کلی خانه دارد در نظر بگیرید. کابینت آشپزخانه فضای زیادی از دیوار خانه شما را دربر می گیرند و می توانند از ویژگی های برجسته و مهمی باشند که کمتر به آن توجه می شود.

کابینت های زیبای چوبی با رنگ های متنوع و ساخت ظریف توجه شما را جلب نمیکند؟

کابینت نقش مهمی دارد :

مطمئناً یکی از اهداف اصلی کابینت های شما باید عملکردی باشد . به همین منظور ابتدا مطمئن شوید که از فضای ذخیره سازی مناسبی برای این کار استفاده می کنید. انتخاب کابینت های شما می تواند یک کار دلهره آور سخت باشد. شما باید سبک درب ها ، گونه های چوبی، رنگ و طرح های مختلف را در نظر بگیرید.

کابینت های چشم نواز باید یک تضاد متناسبی با اطراف خود داشته باشند،

 آنها باید برجسته به نظر آیند. در این حالت طبقات، پیشخوان ها و دیوارها معمولاً با یکدیگر ترکیب می شوند تا کابینت هایی برجسته ساخته شود. روشن یا تاریک بودن رنگ کابینت ها یک انتخاب شخصی است به شرطی که برای کمک به برجسته شدن کابینت های خود یک تضاد و تقابلی ایجاد کند. در مورد کابینت های رنگ شده نیز همین طور است. شما رنگ هایی را می خواهید که با بقیه قسمت ها متمایز باشد.

طرح کابینت ها:

فاکتورهای زیادی وجود دارند که برای طراحی به کار میروند و هنگام ایجاد طرح، جزئیات بیشتری باید در نظر گرفته شود. تقریباً هرکسی می تواند “به دیوار کابینت بزند” تا یک آشپزخانه ایجاد کند. اما هنگام طراحی  کابینت آشپزخانه، باید همه جزئیات مورد توجه قرار گیرند.

 آیا از ارتفاعات یا عمق های پلکانی استفاده می کنید؟ آیا شما بیش از یک رنگ برای کابینت خود استفاده خواهید کرد؟ شاید این جزیره رنگ دیگری داشته باشد و غالباً جسورتر باشد و به یک ویژگی منحصر به فرد در فضا تبدیل شود. آیا از تزیینات برای برجسته سازی کابینت ها استفاده می کنید؟ مواردی مانند قالب های انباشته شده، والان های سبک، یا لوازم خانگی کاملاً می توانند ظاهر یک طرح را تغییر دهند و آنها را چشم نواز تر کنند.

ساخت کابینت :

ما اغلب از سازه کابینت به عنوان “جواهرات آشپزخانه” یاد می کنیم. سازه های فلزی یا چوبی می توانند کابینت های شما را بپوشانند و نمایی زیبا در ظاهر پدید آورند.

انتخاب های زیادی وجود دارد. بنابراین سعی کنید افکار خود را در مورد ظاهر کلی محدود کنید. این انتخاب برای منطقه ای است که می تواند بودجه ی شما را هدر دهد و یا باعث استفاده مفید ازآن شود. استفاده از بیش از یک طراحی، میتواند انتخاب را برای شما سخت تر کند. کابینت های دیواری با طرح متناسب میتواند یک انتخاب جسورانه باشد که هزینه ی مناسبی بابت آن میتوان پرداخت. انتخاب دیگر استفاده از سازه های فانتزی روی کشوها نه درها (یا بالعکس) است.  شما باید اطمینان حاصل کنید که کابینت ها از چه چیزی ساخته شده است.

انتخاب نقش مهم و ساده برای کابینت:

شاید شما کابینتی با یک طرح پیدا کرده اید که به قدری بی نظیر است که به تنهایی متناسب کل فضا باشد. در این حالت ممکن است بخواهید ظاهر کابینتتان را برای برجسته کردن سنگ، کاشی، دیوار پوش، و غیره کم رنگ کنید. کابینت در این حالت، ترکیب بهتری است. شما می خواهید کابینت هایتان را با محیط اطراف به صورت سازگار و متناسب مخلوط کنید. در واقع بدانید کابینت های شما چه نقشی دارند. در این حالت ما به دنبال چشم نوازی نیستیم بلکه این چیزی ساده تر است. با خطوط تمیز و رنگ های ملایم، هیچ چیز پررنگی وجود ندارد.

اگر از کابینت نقاشی شده استفاده می کنید، یک رنگ نزدیک به رنگ دیوار به آنها کمک می کند تا با هم ترکیب شوند. این طرح برای فضاهای کوچک مفید است تا بزرگتر از آنچه هست، به نظر برسد.

با این نوع انتخاب ها و ویژگی های موردنظر، توجه شما به طرح های واقعاً برجسته شده جلب می شود.

نوع سازه کابینتی که شما می خواهید ممکن است دارای ویژگی هایی باشد. به طور مثال درهای بدون سر و صدا استفاده کنید، دکمه های ساده یا دستگیره هایی به خوبی با کابینت شما ترکیب شود، که درکل این موارد انتخاب خوبی است. همچنین این انتخاب ها می توانند به بودجه کمک کنند. زیرا معمولاً هزینه کمتری دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *