کاربرد ام دی اف در ساختمان

کاربرد ام دی اف در ساختمان

کاربرد ام دی اف در ساختمان

ام دی اف در خانه های ایرانی بسیار پر استفاده است ،ام دی اف دارای طرح های مختلف مانند (ام دی اف سفید، ام دی اف طرح کتان، ام دی اف های گلاس، ام دی اف طرح چوب و ام دی اف طرح سنگ) می باشد که در اتاق خواب ، آشپز خانه ،دفاتر اداری و تجاری و …. استفاده می شود. ام دی اف به دلیل ازدیاد متریال های مورد استفاده نیازمند دانش و آگاهی در طراحی و اجرا است. طراحی و اجرای انواع کابینت ها به طور تخصصی با بهترین تجهیزات را به ام دی اف کار اصفهان واگذار کنید.

ام دی اف اتاق خواب در اصفهان

کمد دیواری ام دی اف در اتاق خواب بسیار کاربردی ست. بسته به ابعاد اتاق خواب می توانید ان را با باکس تی وی ادقام کنید. همچنین میتوانید از کمد دیواری ام دی اف ریلی استفاده کنید. ست کردن کمد دیوار، تخت خواب و میز ارایش می تواند جلوه زیبایی به اتاق خواب شما ببخشید. در ام دی اف اتاق خواب کودک  می توانید تخت خواب ،کمد لباس ، کمد اسباب بازی و میز مطالعه را با هم ادقام کرده و فضای بیشتری برای بازی کودک دلبندتان فراهم کنید.

ام دی اف اتاق خواب در اصفهان

ام دی اف آشپزخانه در اصفهان

امروزه اشپزخانه ها معمولا دارای سبک مدرن و ساده و یا کلاسیک هستند . در طراحی کابینت مدرن ، سطوح صاف و صیقلی(می توانید از هایگلاس نیز استفاده کنید )و کابینت مگنتی (بدون دستگیره) می باشد. در کابینت کلاسیک ، طرح های ظریف روی کابینت و سقف اجرا می شود. شما می توانید از کابیت سفید و یا کابینت طرح چوب و یا رنگ خنثی استفاده کنید.

7 نوع اساسی کابینت آشپزخانه

ام دی اف اتاق مطالعه

در اتاق مطالعه شما می توانید کلیه وسایل مورد نیاز خود راباام دی اف بسازید، میز مطالعه ؛ قفسه کتاب، کمد دیوار و حتی عناصر تزئینی. طراحی هوشمندانه می تواند به شما در مدیریت قیمت ام دی اف و دکوراسیون و همچنین داشتن خانه ای شیک و مدرن کمک کند.

ام دی اف اتاق مطالعه

طرح های ام دی اف

ام دی اف طرح کتان دارای رنگ کرمی و قهوه ای روشن است . ازاین طرح در کابینت اشپزخانه و کمد دیواری اتاق خواب والدین ، همچنین در اتاق مطالعه می توانید استفاده کنید. این طرح ترند سال 2019 بوده و باعث ایجاد حس گرمی و ارامش در دکوراسیون می شود. ام دی اف سفید را می توانید در هر مکانی استفاده کنید . این طرح قابلیت تلفیق با دیگر عناصر و رنگ ها را دارد. در اشپزخانه می توانید به صورت ساده و یا همراه با طرح گچبری از ان استفاده کنید. در اتاق خواب با هررنگی ست می شود و در اتاق مطالعه باعث تکثیر اشعه نور و روشن تر شدن فضا می شود.

طرح های ام دی اف

از انواع متریال در ساخت پوشش کابینت

  • لترون
  • ملامینه
  • Pvc( پی وی سی )
  • بدنه روکش چوب و رنگ پوششی

 هر یک از این ها بنا به شرایط و آب و هوای منطقه و نوع طراحی کابینت مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو داشتن یک تیم اجرایی مجرب و ازموده باعث دوام عمر کابینت ها و زیبایی اشپزخانه شما ست. برای درب کابینت ها نیز می توانید از متریال هایی مانند لترون ،روکش ملامینه ،گلس، پلی گلس، پلی مات ،روکش چوب .و…. اشاره کرد.

تفاوت های کابینت از نظر سبک

نوع متریال ها چوب رکن اصلی کابینت کلاسیک رومی میباشد البته به دلیل هزینه های بالای چوب از مصالح پلی اورتان و ام دی اف استفاده میشود .

 کابینت کلاسیک

کابینت ممبران به نوعی فیک کابینت کلاسیک می باشد .در طراحی این کابینت ها قرینه سازی مهم ترین اصل است و برای آشپز خانه کوچک توصیه نمی‌شود. شما می توانید از رنگ سفید و گچبری در این سبک استفاده کنید. تجمل گرایی یکی از رکن های اصلی سبک کلاسیک است. دستگیره های این سبک کابینت در رنگ های اغلب طلایی و با طرح های ظریف کار شده است که باعث حلب توجهات به سمت اشپزخانه می شود.

 کابینت مدرن 

کابینت مدرن از ام دی اف ساده یا هایگلاس ساخته می‌شود .به دلیل قیمت مناسب  نسبت به  کابینت کلاسیک  حجم بالایی از بازار را در اختیار دارد. در این سبک ام دی اف های معمولی و انواع هایگلاس ها پلی گلاس ها و لمی گلاس ها با تنوع بسیار زیادی در رنگ جایگزین چوب در کابینت کلاسیک شده اند  و نداشتن اجبار در قرینه سازی طراحی باعث به وجود آمدن طرح های زیبا و چشمگیری در این سبک  کابینت شده اند. برای کابینت ها می توانید از رنگ های خواب و یا انواع طوسی گرم و سرد استفاده کنید. در این سبک هیچ تزئین اضافه ای وجود ندارد. شما می توانید از کابینت های مگنتی و بدون دستگیره استفاده کنید تا سطح یک دست و صیقلی داشته باشید.

جهت آگاهی از دیگر طرح ها و یا نمونه کار ها می توانید در بخش ارتباط با ما، با ما تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *