اجرای کابینت ممبران

اجرای کابینت ممبران

اجرای کابینت ممبران در اصفهان :

کابینت ممبران را معمولا با اجرای کابینت کلاسیک اشتباه می گیرند. کابینت ممبران یکی از بهترین متریال ها و جایگزین مناسب چوب طبیعی برای کابینت می باشد. اجرای کابینت با چوب طبیعی بسیار زیبا ست اما هزینه بسیار بالایی دارد ، به همین دلیل از کابینت ممبران استفاده می شود. کابینت ممبران نزدیک ترین کیفیت به چوب طبیعی و بهترین رنگ را برای اجرای کابینت دارد.

کابینت ممبران چیست ؟

کابینت ممبران یا کابینت وکیوم ساخته شده از M D F ، چوب یا نئوپان ، با روکش P V C  است. بعضا این کابینت را با طرح کابینت کلاسیک اشتباه می گیرند ؛ این در حالی ست که از کابینت ممبران هم در اجرای کابینت کلاسیک و هم در اجرای کابینت مدرن استفاده می شود. از جنس ممبران اکثرا در ساخت کابینت ، کمد و ویترین بهره گرفته می شود. همان طور که گفته شد بهترین جایگزین چوب طبیعی ، ممبران می باشد. برای ساخت کابینت ، سطح روی کار را ، ممبران کار می کنند اما برای بالا نرفتن هزینه کارفرما در داخل کابینت از ورق های M D F استفاده می شود.

توجه داشته باشید ؛ کابینت ممبران در آخرین مرحله از ساختمان ، بعد از رنگ آمیزی ، اجرای کناف و . . . اجرا می شود به دلیل این که پاک کردن رنگ و گچ از روی کابینت ممبران سخت بوده و ممکن است به کابینت آسیب بزند.

کابینت آشپزخانه ممبران علاوه بر پالت رنگ وسیعی که دارد دارای دو حالت براق و مات نیز هست پس شما در انتخاب رنگ و جنس مشکلی نخواهید داشت. از ممبران هم برای کابینت کلاسیک ( که دارای دوحالت پر کار و کم کار است ) و هم برای کابینت مدرن ( که بسیار ساده و دارای تنوع رنگی بالایی است ) استفاده می شود.

از مزایای کابینت ممبران می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • طرح بسیار لاکچری همانند طرح چوب
  • هزینه بسیار پایین نسبت به چوب طبیعی
  • کیفیت بسیار بالا ( نزدیک به چوب طبیعی )
  • امکان ساخت سبک مدرن و کلاسیک با کابینت ممبران
  • طرح ها و رنگ های متنوع

و . . .

اما توجه داشته باشید که کابینت ممبران مستلزم دانش کافی برای ساخت با کیفیت آن می باشد. در خرید کابینت ممبران باید به نحوه وکیوم و کیفیت آن توجه فرمایید.

قیمت کابینت ممبران :

کابینت ممبران دارای قیمت متوسطی در بازار است که این قیمت به نسبت کیفیت بالای آن بسیار با صرفه است. قیمت این کابینت بسته به سبک انتخابی ( مدرن یا کلاسیک ، کم کار یا پر کار ) و ابعاد آشپزخانه دارای قیمت های متفاوتی ست. همچنین به دلیل مشخص نبودن قیمت کالا در بازار و نوسانات ، بهتر است برای اطلاع از قیمت دقیق با شماره موجود در سایت تماس حاصل فرموده و با بهره گیری از مشاوره رایگان بهترین انتخاب را با کمترین هزینه داشته باشید.

از این که تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسگذاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *