خرید کابینت آشپزخانه اصفهان به سبک مونوکروم

خرید کابینت آشپزخانه اصفهان به سبک مونوکروم

خرید کابینت آشپزخانه اصفهان به سبک مونوکروم

خرید کابینت آشپزخانه اصفهان به خانواده ها کمک می کند آشپزخانه زیباتری داشته باشند. خرید بهترین کابینت آشپزخانه همیشه با چالش هایی همراه بوده است.

 برخلاف تصور بسیاری از افراد که فکر می‌کنند باید در آشپزخانه، تنوع رنگ ها و طرح ها را اجرا کنند، همیشه لازم نیست که رنگ های مختلف را با هم ترکیب کنید تا آشپزخانه جذاب تری داشته باشید!

در حقیقت، تنوع زیاد رنگ داخل آشپزخانه می تواند یک ویژگی منفی تلقی شود؛ چرا که در عرض چند دقیقه، شرایط آشپزخانه بسیار بی ‌نظم و در هم ریخته جلوه می کند.

 یکی از زیباترین ایده های طراحی دکوراسیون آشپزخانه که  در سال‌ های قبل بسیار مورد توجه  قرار گرفته، طراحی به سبک مونوکروم یا تک رنگ می باشد. انتخاب کابینت آشپزخانه اصفهان به سبک مونوکروم یک راهکار هوشمندانه برای داشتن آشپزخانه ای به سبک مدرن با نمایی جذاب است.

خرید کابینت آشپزخانه اصفهان به سبک مونوکروم

 برای خرید کابینت اصفهان و اجرای دکوراسیون آشپزخانه به سبک مونوکروم یا تک رنگ در نگاه اول باید به رنگ‌های خنثی فکر کنید. رنگ های خنثی شامل رنگ خاکستری، سفید، نقره ای، بژ، سبز یشمی و طیف رنگی روشن است. اگر این رنگ ها را برای کابینت آشپزخانه انتخاب کنید، شبیه به آن است که یک بوم نقاشی با وسعت بی نهایت را در اختیار دارید! آشپزخانه هایی که نمای خنثی دارند، ظاهری بی انتها و آرامش بخش در خانه ایجاد می کنند.

 برای داشتن یک آشپزخانه شیک لازم نیست هزینه های زیادی خرج کنید. با انتخاب یک رنگ مناسب برای کابینت ها و طراحی ساده برای محل نصب کابینت اصفهان به راحتی می توانید این قسمت از خانه را زیبا و خوشایند جلوه دهید.

 خرید کابینت مونوکروم یا تک رنگ یک راه حل مقرون به صرفه نیز محسوب می شود. در قسمت بعدی با چند مورد از زیباترین ایده های مونوکروم برای کابینت آشپزخانه آشنا می شویم.

خرید کابینت آشپزخانه اصفهان به سبک مونوکروم

کابینت اصفهان به سبک مونوکروم برای دکوراسیون آشپزخانه

 یکی از متداول ترین و زیباترین رنگ ها برای اجرای سبک مونوکروم در کابینت آشپزخانه اصفهان، رنگ های سفید یا رنگ سفید مات مایل به کرمی روشن هستند. این رنگ ها جزو رنگ های خنثی و پرطرفدار برای داشتن یک آشپزخانه دلباز دسته بندی می شوند.

استفاده از این رنگ خنثی برای آشپزخانه هایی که محیط کوچکتری دارند، بسیار مناسب است. به این ترتیب احساس آرامش بیشتری در آشپزخانه ایجاد خواهد شد. بسیاری از مشتریان خرید کابینت، رنگ سفید را جزو انتخاب های اول خود قرار می‌دهند.

خرید کابینت آشپزخانه اصفهان به سبک مونوکروم

یکی دیگر از رنگ های مناسب برای اجرای سبک مونوکروم در کابینت آشپزخان،ه رنگ خاکستری یا نقره ای است. این دو رنگ می تواند در طیف رنگ های روشن و تیره متغیر باشد. خاکستری تیره و روشن می تواند با نقره ای درخشان به صورت ترکیبی برای ساخت انواع کابینت آشپزخانه به کار برود.

نکته مهم در اجرای سبک مرورگر کروم در دکوراسیون آشپزخانه این است که شما کابینت اصفهان را به صورت تک رنگ سفارش می دهید اما می توانید دستگیره های کابینت یا کفپوش آشپزخانه را به صورت رنگ متضاد انتخاب کنید. به این ترتیب نمای آشپزخانه جذاب تر می شود.

این تمایز رنگ به نوعی یک نقطه تفاوت را در آشپزخانه ایجاد می‌کند. به طور مثال، کابینت های سفید رنگ با دستگیره های طلایی بسیار جذاب تر خواهند شد.

برای خرید انواع کابینت آشپزخانه و اجرای سبک جدید در دکوراسیون این قسمت می توانید با کارشناسان فروش در وبسایت https://esfahanmdf.ir/ تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *