کابینت هایگلس درخشش آشپزخانه ی شما

کابینت هایگلس درخشش آشپزخانه ی شما

کابینت هایگلس درخشش آشپزخانه ی شما

کابینت یکی از اجزای مهم آشپرخانه هاست که علاوه بر کارایی زیاد آن برای لوازم آشپزخانه، ظاهر آشپزخانه را منظم و جذاب نشان می دهد. زمانی می رسد که شما اقدام به بازسازی آشپرخانه منزلتان می کنید و یا قصد دارید آشپرخانه منزل جدید را تکمیل کنید. احتمالا شما به دنبال  با کیفیت ترین کابینت با قیمت مناسب هستید. برای این کار از افراد مختلف و کارشناسان و طراحان داخلی زیادی مشورت می گیرید. گاهی با وجود تنوع رنگ و طرح های گوناگون و یا اختلاف نظر اعضای خانواده سردرگم می شوید. سرانجام ممکن است از انتخاب نهایی خود ناراضی باشید و باب میلتان نباشد.

کابینت هایگلس

به خاطر داشته باشید که صرف نظر از نوع و کیفیت، روکش کابینت ها باید به گونه ای باشد که به زیبایی آشپزخانه و در نهایت به جذابیت خانه بیافزاید. چرا که آشپرخانه همانند سالن و اتاق های منزلتان از قسمت های ارزشمند ملک شما به حسای می آید.

اگر از یک طراح داخلی برای این کار کمک بخواهید، متریال های مختلفی را برای طراحی و ساخت کابینت به شما معرفی می کند. از این مواد می توان به MDF، چوب، هایگلس، فلز و ملامین اشاره کرد. هر کدام از این متریال از نظر کاربرد و کیفیت با هم فرق دارند و جلوه ای منحصر به فرد در آشپزخانه تان ایجاد می کنند.

در طول سال های اخیر کابینت های با پوشش اکریلیک یا هایگلس در طرح و رنگ های مختلف و خیره کننده به بازار عرضه شده است. این نوع کابینت ها به دلیل جذابیت بصری چشمگیر در بین انواع دیگر کابینت ها از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

اگر شما از افرادی هستید که طرفدار سبک مدرن و ساده برای طراحی منزل خود هستید، کابینت هایگلس اصفهان می تواند انتخاب مناسبی برای آشپرخانه ی شما باشد و نیاز شما را برای داشتن منزلی به سبک مدرن و جذاب مرتفع می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کابینت هایگلس چیست؟

کابینت هایگلس از چوب ام دی اف ساخته شده است که با روکشی پلاستیکی و براق پوشیده می شود. این روکش پلاستیکی اکریلیک که با نام تجاری پلکسی گلس شناخته می شود، یک ورق پلاستیکی سخت و مصنوعی با کیفیت است.

ویژگی منحصر به فردی که کابینت هایگلس را از کابینت های MDF متمایز می کند همین روکش براق است.

نکته حائز اهمیت در انتخاب کابینت هایگلس این است که، هرچه میزان موجی که بر اثر بازتاب نور از سطح آن کمتر باشد، کیفیت مغزی به کار برده شده در ساخت آن بالاتر است.

کابینت هایگلس

جوانب مثبت و منفی استفاده از کابینت هایگلس

نکات مثبت

  1. این کابینت ها نور را منعکس می کنند که به نوبه خود باعث می شود اتاق شما بزرگ تر و روشن تر دیده شود. علی الخصوص اگر فضای آشپزخانه ی شما کوچک است از این نوع کابینت برای بزرگتر جلوه دادن آن استفاده کنید.
  2. شما برای تمیز کردن کابینت با روکش هایگلس به پاک کننده های قوی و سخت نیاز ندارید. شما می توانید با استفاده از یک پارچه ی نرم و مرطوب به آرامی لکه های سطح کابینت را پاک کنید.
  3. کابینت های هایگلس نسبت به کابینت های ام دی اف مقاومت بیشتری در برابر رطوبت دارند.
  4. ساده بودن این مدل کابینت نشان دهنده ی دکوراسیون مدرن و خاص است.
  5. تنوع در رنگ و طرح این مدل به مشتری این امکان را می دهد تا به راحتی با دکوراسیون دلخواه، آن را هماهنگ کند.
  6. در ضمن این مدل وزن کمتری نسبت به شیشه دارد ولی از استحکام بیشتر برخودار است.

نکات منفی

  1. انعکاس نور زیاد از سطح کابینت باعث می شود که اثر انگشت و لکه ها بیشتر در معرض دید قرار بگیرند و ظاهر کابینت را نامنظم و کثیف نشان دهند. البته می توان از این عیب به عنوان یک مزیت برای بهتر دیده شدن لکه ها هنگام پاک کردن استفاده کرد.
  2. قیمت این مدل از کابینت های ام دی اف بالا تر است در نتیجه شاید یک امتیاز منفی برای آن محسوب شود.
  3. گوشه ی ورق های هایگلس مانند دیگر کابینت ها تیز است. با این تفاوت که ورق های ام دی اف را می توان سمباده کشید و تیزی آن ها را برطرف کرد. ولی ورق های هایگلس این قابلیت را ندارند.
  4. این مدل کابینت ها در مقابل ابزار تیز به راحتی خش بر می دارند بنابراین در هنگام جابجایی وسایل تیز، مراقب باشید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *