رنگ کابینت

رنگ های ایده ال برای کابینت 

معمولا در اجرای کابینت رنگ های بسیار متنوع و زیبایی وجود دارد اما در این مقاله چند رنگ پر طرفدار را به شما معرفی می کنیم .

اگر از سبک های کلاسیک ( مانند کابینت های طرح رومی و پر کار ) خوشتان می اید می بایست ، به سمت رنگ های صدفی ، سفید ، نباتی ، قهوه ای گرم ( فندقی ) و . . . بروید . این رنگ ها با ترکیب رنگ طلایی باعث ایجاد حس گرما در اشپزخانه می شود . در این سبک هر چه از رنگ طلایی و گل های ختایی بیشتر استفاده شود ، کابینت ها بیشتر به سمت طرح سلطنتی می رود . هر چه از رنگ های سفید و صدفی استفاده شود ، اشپزخانه تمیز تر و ساده تر نمایان می کند .

اگر طرفدار سبک های مدرن هستید محدودینی در انتخاب رنگ ندارید . از انجا که در سبک مدرن از کابینت ها ی بسیار ساده و بدون هیچ تجملات و وسیله اضافی استفاده می شود ، دستتان در انتخاب رنگ باز است . شما می توانید از طیف رنگی سفید و خاکستری گرفته تا رنگ های جیغ مانند قرمز ، ابی ، سبز و . . . به صورت تکی و یا ترکیبی استفاده کنید .

کابینت رنگ قهوه ای :

در سبک مدرن کابینت رنگ قهوه ای شکوه زیبایی به اشپزخانه می دهد ، این رنگ باعث بوجود امدن گرما می شود . همچنین این رنگ را به عنوان استفاده از یک عنصر طبیعی در خانه توصیه می کنند .

جهت مشهده نمونه کابینت هایگلس اصفهان اینجا کلیک کنید.

کابینت رنگ قرمز :

اگر این رنگ کابینت مورد علاقع شماست ، تبریک می گویم شما سلیقه خاصی دارید . کابینت رنگ قرمز بسیار گرم و جذاب است . می توانید این رنگ را با سفید ترکیب کنید تا حس تعادل بهتری در اشپزخانه ایجاد شود . بهتر است اگر از رنگ های این چنینی ، مانند ابی ، قرمز و یا سبز استفاده می کنید ، دیگر وسایل را در طیف رنگی سفید ، خاکستری و قرمز انتخاب کنید . این رنگ کابینت باعث می شود شما به تجمع در اشپزخانه تشویق بشوید .

رنگ کابینت

کابینت رنگ طوسی :

طوسی جزء رنگ های خنثی می باشد ، به همین دلیل به سادگی با هر رنگی ترکیب می شود . شما با داشتن این رنگ کابینت به راحتی ارامش را در اشپزخانه دعوت کرده اید . با کابینت رنگ طوسی دیگر نگران رنگ دیگر وسایل و یا شلوغی اشپزخانه نباشید ، این رنگ اشپزخانه را خلوت نشان می دهد .

کابینت مشکی ( رنگ های تیره ) :

در این سبک کابینت بهتر است نور های اشپزخانه را تقویت کنید تا نمای جذاب و دلنشینی از اشپزخانه ایجاد شود . این رنگ را می توانید به صورت تکی و یا با رنگ سفید ترکیب کنید .

بهتر است از کابینت های بی دسته و یا طرح استیل و یا رنگ سفید برای دسته های کابینت استفاده کنید .

در این رنگ شما می توانید تمام کابینت های پایینی را مشکی و کابینت های بالایی را سفید در نظر بگیرید .

از دیگر روش های چیدمان ، استفاده یکی نه یکی رنگ تیره و روشن است .

در این بخش یک سری از رنگ های پیشنهادی ترکیبی را با هم مرور می کنیم :

رنگین کمان

سفید و مشکی ( رنگ تیره )

طوسی و صورتی

قرمز و سفید

قرمز و طوسی

ابی و زرد

ابی و سفید

صورتی و سفید

و . . .

جهت مشاوره بیشتر درباره سبک و یا نوع رنگ ها با ما تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *