کابینت طرح رومی

طراحی کابینت آشپزخانه:

دکوراسیون اشپزخانه وابسته به کابینت و طرح کابینت اشپزخانه است . اینک ما از چه طرحی در کابینت استفاده می کنیم  نشان دهنده دکوراسیون کلی اشپزخانه است . یکی از طرح های پر طرفدار در زمینه کابینت ، کابینت طرح رومی می باشد .

این طرح کابینت ، با نام کابینت رومی و در سبک کلاسیک شناخته می شود. کابینت کلاسیک طرح رومی فضایی شکیل و با ابهت به اشپزخانه می بخشد اما می بایست در نوع طرح و اجرا ی ان کاملا دقت نمود .

طراحی کابینت رومی : 

کابینت های طرح رومی دارای ریزه کاری های بسیار زیادی هستند ، به همین دلیل ، برای ساخت ، زمان بیشتری نسبت به کابینت اصفهان سبک مدرن می برند ، اما نمی شود منکر زیبایی و شکوه این نوع کابینت شد .

در این مدل کابینت معمولا از رنگ چوب های سفید ، صدفی ، کرمی و یا فندقی به همراه ته رنگ و حاشیه طلایی استفاده می شود ، اگر ستون داخل اشپزخانه بکار رفته است بهتر است ان را نیز با کابینت ها ست کرده و از طرح های اسلیمی در پایه و سر ستون ان استفاده فرمایید .

ترموفیل

می توانید برای روی کابینت ها و قسمت کانتر ( بر اساس بودجه ) از سنگ مرمر و یا طرح سنگ مرمر استفاده کنید . بهتر است از متریال های مقاوم و یا چوب های با کیفیت برای قسمت کانتر استفاده شود ، چون قسمت شلوغ اشپزخانه کانتر ( اپن و یا میز اشپزخانه ) می باشد . جزیره برای نور این سبک می بایست ، در زیر قسمت های کابینت بالایی از چراغ های خطی استفاده شود .

نمونه کابینت رومی

اگر طرفدار طرح های کلاسیک هستید اما از طرح های مجلل دوری می کنید ، می توانید طرح های ساده تری را استفاده کنید .

طرح هایی با گل های اسلیمی و ریزه کاری های کمتر که نمونه های ان را در گالری می توانید مشاهده بفرمایید . طرح هایی با برجستگی کمتر و سطوح مسطح بیشتر ؛ در این نمونه کابینت رومی می بایست از رنگ طلایی کمتر استفاده شود و یا از ترکیب رنگ اصلی حذف شود .

توجه داشته باشید این سبک را می بایست با پارکت های رنگ قهوه ای گرم و یا سرامیک هایی با ته رنگ گرم استفاده کرد .

توجه داشته باشید که اگر متراژ خانه پایین است و شما دوست دارید از این طرح در کابینت اشپزخانه استفاده کنید می بایست کل فضای نشیمن و قسمت های نیمه خصوصی ( مانند حمام و توالت ) را با این سبک طراحی کنید . شما نباید در نشیمن از طرح های فانتزی استفاده کنید ، در غیر این صورت اشپزخانه به عنوان عضوی اضافی در خانه نشان داده می شود .

اما اگر متراژ خانه بزرگ است و اشپزخانه متراژ قابل توجهی دارد ، می توانید در دکوراسیون نشیمن از سبک های دیگری استفاده کنید ، اما در کل استفاده از یک دکور غالب بهتر است .

برای راهنمایی بیشتر و دریافت مشاوره ، با شماره تلفن های موجود  در سایت ( در قسمت تماس با ما ) تماس حاصل فرمایید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *