مشخصات کابینت آشپزخانه ایده آل

مشخصات کابینت آشپزخانه ایده آل

مشخصات کابینت آشپزخانه ایده آل

سوالی که باید قبل از سفارش کابینت آشپزخانه از خود بپرسیم این است که ایده آل یک کابینت آشپزخانه چیست؟

هدف از نصب کابینت ها چیست؟

انتظار من از نصب کابینت ها چه چیزی است؟

برای پاسخ به سوالات بالا بعضی از موارد را باید در نظر گرفت. اول بودجه در نظر گرفته شده برای ساخت کابینت آشپزخانه، به این صورت که بدانیم چقدر می خواهیم برای سفارش خود خرج کنیم. توجه به مطلب بالا باعث می شود که پس پایان کار خود و پیمانکار مورد نظر را دچار مشکل نکنیم.

مطلب دوم متراژ آشپزخانه و محل آشپزخانه در منزل. برای مثال کابینت های کلاسیک به هیچ عنوان برای آشپزخانه های کوچک مناسب نیستند و زیبایی کابینت در این مدل هنگامی مشخص می شود که اصول طراحی این مدل کابینت رعایت شده باشد. برای آشپزخانه های کوچک رنگ تیره اصلا پیشنهاد نمی شود. اگر آشپزخانه شما در معرض مستقیم نور خورشید هست انتخاب کابینت های گلاس انتخابی کاملا اشتباه است.

بابت بودجه باید عرض کنم کابینتی مناسب است که شما آن را دوست داشته باشید نه اینکه اکثر جاهایی که میروید آن را دیده باشید. متاسفانه اکثر کسانی که در جهت سفارش مراجعه می کنند هیچ توجهی به سلیقه خودشان ندارند و فقط هدفشان احساس رضایت کسانی که قرار است به عنوان مهمان از کابینت های جدید دیدن کنند.

مشخصات کابینت آشپزخانه ایده آل

مشخصات کابینت آشپزخانه ایده آل

قسمت دیگر در تعیین بودجه این است که همیشه ارزان خریدن نشان از درست مصرف کردن بودجه نیست مثلا ما می توانیم از MDF های معمولی برای درب ها استفاده کنیم، در عوض صفحه کابینت بهتری انتخاب کنیم و یا بجای استفاده از دستگیره در کابینت از طرح های بدون دستگیره استفاده کنیم و بجای هزینه دستگیره این مبلغ را در قسمت دیگری بکار گیریم.

حتما قبل از اجرای کابینت از طراحی استفاده کنید این مطلب در نظر اول هزینه بر است ولی با توجه به گرانی بیش از حد متریال در صورت نارضایتی شما از قسمتی از طرح هزینه ای بابت تعویض پرداخت نمی کنید ولی در صورت تعویض کابینت اجرا شده مبلغ هنگفتی را باید پرداخت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *