بهترین رنگ کابینت ممبران 1401

بهترین رنگ کابینت ممبران 1401

بهترین رنگ کابینت ممبران 1401

یکی از وسایل و لوازم ضروری آشپزخانه‌ها، کابینت می‌باشد. اگر کابینت‌ها نباشند محیط آشپزخانه شلوغ و به هم ریخته جلوه خواهد کرد. با توجه به اینکه متریال به کار رفته در ساخت کابینت بسیار زیاد می‌باشد، هر شخص بنا به سلیقه خود از یک نوع جنس استفاده می‌کند. گروه ام دی اف کار اصفهان هر روزه علاوه بر ام دی اف، کابینت‌ های بسیار زیادی با جنس و مدل‌ های گوناگون طراحی کرده و به بازار روانه می‌کنند. کابینت‌ های ممبران هم یکی دیگر از انواع کابینتپ‌ها است که استفاده از آن این روزها افزایش چشمگیری داشته است. این کابینت در طرح و رنگ‌ های مختلف تولید می‌گردد. یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در انتخاب کابینت‌های ممبران رنگ آنها می‌باشد. پس دراین مطلب قصد داریم در مورد بهترین طرح‌ های کابینت‌ های ممبران صحبت کنیم.

تعریف کابینت‌ های ممبران

قبل از اینکه بخواهیم در مورد رنگ بندی و بهترین رنگ‌ های کابینت ممبران صحبت کنیم، بهتر است معنی خود کابینت و نوع آن را بدانیم. ممبران یک کلمه گرفته شده از زبان انگلیسی است که از نظر فارسی به معنا پوسته یا غشا است. ممبران یک روکش از جنس فول پلی وینیل کلراید می‌باشد که در شکل‌ های مختلف نظیر مات، براق یا حتی طرح چوب ساخته می‌گردد. سپس بر روی کابینت‌ های ام دی اف می‌کشند. البته از نظر براقیت، تاب و توان رقابت با کابینت هایگلس اصفهان را نخواهد داشت. این روکش به دلیل زیبایی خاصی که دارد، بسیاری از عیوب ام‌ دی‌ اف را می‌پوشاند.

رنگ‌ های برتر کابینت ممبران

افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، می‌توانند صاحبان نظران خوبی هم باشند. رنگ‌ های کابینت به صورت سلیقه‌ای است، اما گاها ترکیب دو رنگ زیبایی آن را چندین برابر خواهد کرد. در ادامه به بررسی چند نمونه از رنگ‌های برتر می‌پردازیم.

رنگ سفید و سفید صدفی در کابینت ممبران

یکی از پرکاربردترین و البته بهترین رنگ کابینت‌ های ممبران رنگ سفید است، زیرا به دلیل انعکاس بالای نوری که دارد فضا را خیلی بزرگتر جلوه داده و در نتیجه هیچ گونه محدودیتی را در آشپزخانه ایجاد نخواهد کرد. از قدیم رنگ سفید یک نماد پاکی، آرامش و بزرگی بوده است که این نماد در تمام کابینت‌ های سفید های گلس هم خودنمایی می‌کند.

بهترین رنگ کابینت ممبران 1401

رنگ سفید طلایی در کابینت ممبران

رنگ‌ های سفید اصولا جزو رنگ‌ های خنثی به حساب می‌آیند. ترکیب این دو رنگ بسیار مجلل و لوکس می‌باشد. در قسمت‌ های حکاکی شده ابزار و دستگیره از رنگ طلایی به خوبی به کار برده می‌شود. رنگ طلایی نمادی از تجمل و زیبایی است، اما ام دی اف کار حرفه‌ای اصفهان آن را به تنهایی در کابینت‌ های ممبران استفاده نمی‌کند، چون خسته کننده و کسالت بار می‌گردد. پس بهتر است آن را با ترکیب رنگ سفید نمایش دهد.

رنگ مشکی در کابینت ممبران

یکی دیگر از بهترین رنگ کابینت ممبران 1401 که مد و به روز شده است، رنگ مشکی می‌باشد. شاید این رنگ از نظر کاربران کمتر مورد استفاده قرار گیرد، اما به یکی از خاص‌ ترین رنگ‌ های سال تبدیل شده است. با استفاده از رنگ مشکی آشپزخانه شما بسیار مدرن و شیک به نظر خواهد رسید. اگر شما تمایل دارید که حتما از رنگ مشکی بهره ببرید ان را به عنوان یک رنگ متضاد یا ترکیبی از رنگ سفید از نظر داشته باشید.

بهترین رنگ کابینت ممبران 1401

رنگ طوسی در کابینت ممبران

رنگ طوسی یکی دیگر از رنگ‌هایی است که علاوه بر مدرن و کلاسیک نشان دادن کابینت های گلس، کابینت‌های ممبران را هم خیلی زیباتر و  قشنگ‌تر جلوه می‌دهد. رنگ طوسی به دلیل اینکه سازگار مطلوبی که با طرح و رنگ‌های متنوع دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد. بازه رنگی آن هم فرقی ندارد. مدل‌های روشن و تیره ی آن طرفداران زیادی دارد.

بهترین رنگ کابینت ممبران 1401

رنگ زرشکی در کابینت ممبران

جدا از دیگر رنگ‌ها، زرشکی یکی از رنگ‌های خاص است که در اکثر کابینت‌ های ممبران مورد کاربرد می‌باشد. اصولا این رنگ را افرادی استفاده می‌کنند که علاقه شدیدی به طیف رنگ‌ های قرمز دارند. رنگ زرشکی را با به کاربردن اکسسوری‌ های دیگری نظیر دستگیره‌ها و شیرآلات‌ های کرم تطبیق دهید.

رنگ قهوه‌ای در کابینت ممبران

رنگ قهوه‌ای به دلیل شباهت به رنگ چوب و داشتن طیف رنگ بالا بسیار مورد استقبال افراد قرار می‌گیرد. این رنگ را می‌توانید با رنگ‌ هایی نظیر سبز، نارنجی و زرشکی استفاده کنید. رنگ قهوه‌ای یک گرمای خاص و حس سرزندگی را به محیط شما می‌بخشد. بسیاری از ام دی اف کار‌ ها به شما پیشنهاد می‌دهند که این رنگ را با ترکیب کرمی و طلایی استفاده کنید، تا یک دکوراسیون شیک و زیبا را داشته باشید.

رنگ‌ های تیره

رنگ‌ های تیره مانند مشکی، طوسی تیره و غیره نه تنها در سال 1401 بلکه از گذشته تا به حال از جذابیت خاصی برخوردار بوده‌اند. البته رنگ‌ های تیره را نمی‌توان در آشپزخانه کوچک به کار برد. زیرا آن ها را کوچکتر و دلگیرتر می‌کند. بهتر است از آنها در آشپزخانه‌ های بزرگ تر استفاده شود.

جمع بندی نهایی

همانطور که پیشتر هم عنوان نمودیم، این کابینت روکشی از جنس pvc می‌باشد که در طرح و رنگ‌های مختلفی تولید می‌گردد. کابینت های ممبران در مواجهه با دیگر کابینت هایگلاس اصفهان بسیار در مقابل رطوبت مقاوم هستند و هزینه نگهداری پایینی را هم دارند. رنگ کابینت‌ های ممبران متنوع می‌باشد، که رنگ سفید بهترین رنگ کابینت شناخته می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *