فاکتور های مهم در انتخاب هوشمندانه کابینت

فاکتور های مهم در انتخاب هوشمندانه کابینت

فاکتور های مهم در انتخاب هوشمندانه کابینت چیست؟

تقریباً تمام مشتری های بنده و با سوالاتی که از همکارانم کردم تمایز مشتری های کابینت و کمد آشپزخانه اعم از کابینت ممبران، کابینت کلاسیک، نئو کلاسیک، هایگلاس و معمولی، اولین اولویت شان قیمت پایین هست بعد از ظاهر زیبا و در نهایت قابل استفاده بودن. متاسفانه متعهد بودن مجری برایشان مهم نیست در صورتی که یکی از فاکتور های مهم در انتخاب هوشمندانه کابینت می باشد. بنده به عنوان بازرس انجمن کابینت سازان شاهد بوده ام که در حدود 90% شکایات ارجاع شده به انجمن کابینت سازان استان اصفهان به دلیل متعد نبودن همکاران بنده بوده است و متاسفانه کارفمایان محترم بدلیل توجه به اولویت اولشان که همان قیمت مناسب است دچار مشکلات بعدی می شوند.

توصیه: درخواست عاجزانه از کارفرمایان محترم که برای ساخت کابینت آشپزخانه تحقیقات بیشتری انجام دهند و حتما یک نمونه از کار های انجام شده توسط مجری مدنظرشان را بازدید کنند.

کابینت های خاص

کابینت لاکچری

با اطمینان و جرات اعلام می کنم صنایع چوب شیرخانی قادر به اجرای هرگونه کابینت و کمد را دارد. بعضی از دوستان با نمایش دادن عکس از کابینت های خاص اعلام می کنند که آیا شما توانایی اجرای چنین کاری را دارین یا خیر. ساخت و اجرای انواع و اقسام کابینت های آشپزخانه با طرح ها و متد روز دنیا، تخصص مجموعه ما می باشد. البته که یک سری زیبایی های موجود در این مدل عکس ها استفاده از یراق آلات خاص می باشد که در صورت تامین بودجه از طرف کارفرما با کمال میل قادر به انجام کلیه سفارشات هستیم.

به نظر بنده و با استفاده از تجربه 20 ساله خود در صنعت کابینت سازی، 3 مدل کابینت قابل اجرا می باشد :

1- کابینت کاملا زیبا، با طراحی متفاوت که اصل اول در اجرای این کابینت ها، زیبایی است و قابل استفاده بودن در درجه بعدی اهمیت قرار دارد. این مدل کابینت ها بهتر است در شو روم ها استفاده شود و بیشترین هدف از اجرای این کابینت جذب مشتری می باشد.

فاکتور های مهم در انتخاب هوشمندانه کابینت

2- کابینت هایی با ظاهر کاملا ساده که فقط قابلیت استفاده دارند و زیبائی در این کابینت ها اهمیت ندارد. اکثرا توسط همکاران محترمی اجرا می شود که به صورت سنتی کار انجام می دهند و میل به پیشرفت چندانی ندارند.

3- کابینت کاربردی همراه با زیبایی

بیشترین علاقه مجموعه ما و شخص خود بنده استفاده از این نوع کابینت برای کارفرمایان محترم می باشد. این مدل کارها حتما نیاز به طراحی قبل از اجرا دارند. نسبتاً زیبا هستند و کاملا کاربردی.

خوشبختانه به روز ترین قسمت یک ساختمان در حال حاضر می تواد کابینت یک منزل باشد که با اندکی صبر و حوصله از طرف کارفرما و کمی هزینه بیشتر می تواند یک آشپزخانه زیبا، به روز و کاملا کابردی را داشته باشد. استفاده از اکسسوری های فرم دار ، یراق آلات و متریال خاص همراه یک طراحی خوب می تواند قلب منزل شما را بسیار زیبا و حیرت انگیز نماید.

تفاوتی در سبک کارک نیست، کابینت کلاسیک، نئو کلاسیک، مدرن، مینیمال و غیره همه موارد با استفاده از پیمانکار به روز و مورد اطمینان خوب از کار در می آید.(( لطفا کمی تحقیق کنید، کمی اعتماد کنید، کمی ولخرجی کنید، و یک عمر از آشپزخانه زیبای خود لذت ببرید.))

فاکتور های مهم در انتخاب هوشمندانه کابینت

کابینت ترک

متاسفانه این کابینت الان در دسترس نیست. بعضی از دوستان تحت عنوان کابینت ترک و یا MDF ترک اقدام به فروش محصولات خود می کنند. متاسفانه چند سالی هست که واردات MDF ممنوع شده است و به همین دلیل MDF ترک در بازار امروز وجود ندارد. البته بعضی از شرکت ها MDF بصورت خام وارد می کنند و عملیات چسباندن روکش در داخل کشور انجام می شود که بنده شخصاً به این MDF عنوان MDF ترک را نمی دهم. البته اگر اجرای سفارش مشتری توسط کارگاه های مجهز و اساتید مجرب صورت بگیرد اولیت MDF ترک چندان مهم نیست.

مهم ترین اولویت از تنظیم قرار داد باید متعهد بودن مجری قرار داده شود.

سابقه کاری، آشنایی با متریال روز، خوش نام بودن مجری بسیار مهم تر است از برند MDF.

برای آگاهی از شکایت بالا می توان از اتحادیه مصنوعات چوبی و انجمن کابینت سازان اصفهان کمک گرفت. پس همیشه ارزان بودن دلیل بر نوشتن قرارداد نباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *