مدل کابینت سوپری کنار یخچال

کابینت سوپری کنار یخچال چیست؟

مقدمه

فرم و شکل زندگی‌های امروزه به شدت تغییر کرده است. با آپارتمانی شدن خانه‌های امروزی و کوچک شدن متراژ آنها، ساخت کابینت‌ها با حجم کمتر تبدیل به یک دغدغه شده است. ام دی اف کار اصفهان با در نظر گرفتن تمام این موارد توانسته یک نوع کابینت تحت عنوان کابینت سوپری کنار یخچالی را طراحی کند. مدل کابینت سوپری کنار یخچال دارای ویژگی‌ها و مزایای خاصی است که در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعات کامل و جامع در مورد کابینت سوپری کنار یخچالی در اختیار شما قرار دهیم.

آشنایی با کابینت سوپری 

به کابینت‌هایی که طرح سوپرمارکت بوده و همانند یک انباری متحرک هستند، کابینت سوپرمارکت می‌گویند. این کابینت دارای چند قفسه برای قرار دادن تمام وسایل یا همان اقلام خوراکی آشپزخانه می‌باشد. کابینت‌های سوپری را همانند کابینت هایگلاس اصفهان می توان در انواع آشپزخانه‌ها و در فضاهای متفاوت طراحی کرد. به دلیل همین فضای متفاوت ابعاد و اندازه خاصی را برای این کابینت نمی‌توان در نظر داشت. همانطور که از نام آن برمی‌آید، طراحی آن به گونه‌ای است که کنار یخچال قرار می‌گیرد و اصولاً مواد خشک و هم دمای محیط را در آن نگهداری می‌کنند.

کابینت سوپری کنار یخچال

مدل کابینت سوپری کنار یخچال

کابینت‌های سوپری که توسط کابینت سازی یزد و کابینت سازی اصفهان طراحی می‌شوند، در انواع مختلف و متفاوتی هستند. در ادامه چند نمونه از آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  • کابینت سوپری کنار یخچال مواد غذایی

یخچال‌ها محیطی هستند که مواد غذایی و دارویی که باید در دمای سردتری باشد، در آن نگهداری می‌گردد. اما چون سایز و اندازه یخچال ها خیلی بزرگ است، نمی توان چند یخچال را با هم داشت. پس بهتر است برای نگهداری مواد غذایی خشک از کابینت‌هایی که شبیه به یخچال دسته بندی و طبقه بندی می‌شوند، استفاده نمود. منظور از مواد غذایی هر گونه مواد شامل کنسروهای باز نشده، سویا، حبوبات و… می‌باشد. این کابینت‌ها از متریال مختلف ساخته می‌شوند که یکی از آنها کابینت هایگلاس اصفهان است. آنها در ابعاد کوچکتری هستند و دارای محفظه‌های باریک ریلی و با در نظر گرفتن در کنار هم نصب خواهند شد.این نوع کابینت ها دسترسی به مواد غذایی را راحت میکنند و بدون بهم ریختگی و سریع میتوان وسیله مورد نظر را در کابینت سوپری پیدا کرد. کابینت های سوپری همانطور که گفته شد در انواع مختلفی ساخته و نصب میشوند که ما در ادامه نمونه هایی برای بدست آوردن ایده برای شما عزیزان ارائه میدهیم.

  • کابینت سوپری کنار یخچال مخصوص ظروف

کابینت‌های سوپری کنار یخچالی نه تنها از اقلام خوراکی نگهداری و محافظت می‌کنند، بلکه انواع ظروف هم می‌توان در آن جای داد. بعضی از افراد ظرف‌های شکستنی و لوکس خود را در آن می‌گذارند و بعضی‌ها و ابزارهای آشپزی ریز و درشت را درون آن قرار می‌دهند. سوپرمارکت کابینتی که مخصوص ظروف است هم توسط ام دی اف کارهای اصفهانی با تجربه ساخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. در اصل این کابینت ها به دلیل نوع ساخت آنها که طبقه بندی هستند کابینت سوپری نام دارد . اما کاربرد های مختلفی دارد و میتوان به جای مواد خوراکی از ظروف آشپزخانه استفاده کرد.

  • کابینت سوپری کنار یخچال مخصوص شوینده‌ها

یکی دیگر از اقلامی که در آشپزخانه‌ها نگهداری می‌شود، مواد شوینده است. این مواد خیلی حساس بوده و به خاطر بویی که دارند، بهتر است از مواد غذایی و خوراکی دور باشند. اصولاً یک محفظه ریلی کنار یخچال‌ها برای آنها طراحی می‌کنند و حتی برای آنها دستگیره‌هایی هم در نظر خواهند گرفت و تنها با لمس آن‌ها می‌توان آنها را باز و بسته نمود. این کابینت ها بهترین ایده برای شوینده ها هستند . شوینده ها معمولا بعد از باز شدن باید به حالت صاف قرار بگیرند تا از بیرون ریختن آنها جلوگیری شود. استفاده از کابینت سوپری برای نگهداری از شوینده ایده جالب و کاربردی است تا از هدر رفتن مواد شوینده جلوگیری شود.

ابعاد کابینت سوپری کنار یخچال

این نوع کابینت‌ها در ابعاد متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند، به گونه ای که برای همه کابینت‌ها مناسب باشد. شما می‌توانید این کابینت را در ارتفاع ۸۰ تا ۲۳۰ سانتیمتر و در یونیت‌های ۱۵ تا ۶۰ سانتیمتر در انواع متریال به خصوص کابینت هایگلاس اصفهان طراحی و نصب نمایید. بسته به نوع کابینت ها و ابعاد یخچال و… اندازه کابینت سوپری تغییر میکند . اما به دلیل اینکه طبقه بندی های این نوع کابینت را به صورت آماده تهیه میکنند باید در ابعاد استاندارد این نوع کابینت ها را طراحی و تولید کرد . کابینت ساز ها معمولا خودشان بهترین مدل و سایز را برای کابینت آشپزخانه اصفهان انتخاب میکنند.

ابعاد کابینت سوپری کنار یخچال

قیمت کابینت سوپری کنار یخچال

قیمت این نوع کابینت نسبت به ایستاده بودن و یا مدل و برندها، متفاوت است. این کابینت به دلیل اینکه از جنس و متریال مختلفی در ساخت بدنه استفاده می‌کند، دارای قیمت‌های مختلفی خواهد بود. یعنی کابینت‌های سوپری که با ام دی اف ساخته شده باشند، قطعاً قیمت کمتری را نسبت به کابینت هایگلاس اصفهان دارند. برند این کابینت هم در قیمت آن بی‌تاثیر نخواهد بود. به عنوان مثال برندهای خارجی دارای قیمت بالاتر هستند، اما برندهای داخلی قیمت خیلی کمتری برخوردارند. قبل از خرید و نصب بهتر است در مورد قیمت کابینت ها تحقیق کنید زیرا قیمت ها بسیار متغیر هستند و با مشورت با کابینت ساز میتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

نکات خرید کابینت سوپری

بسیاری از ام دی اف کاران اصفهان به خریداران کابینت‌های سوپری توصیه می‌کنند، قبل از انتخاب این نوع کابینت حتماً نکات زیر را مورد توجه قرار دهند. در ادامه بررسی این نکات می‌پردازیم.

  • کیفیت کابینت

 بهتر است از متریالی برای کابینت‌های سوپری استفاده کنید که برای مدتی شکل ظاهری خود را حفظ کرده و شکل خود را از دست ندهند. متریال بی کیفیت در ساخت این نوع کابینتها نه تنها برای شما سودی ندارد بلکه باعث ضرر و از دست دادن سرمایه شما میشود.

  • سایز کابینت‌ها

سبدهایی که درون کابینت‌های سوپری قرار می‌گیرند، همچنین خود کابینت، باید در سایزهای متناسب با یخچال در طول عرض دقیق اندازه گیری شوند. در صورتی که سایز مناسبی نداشته باشند، جلوه مطلوبی نخواهند داشت. سایز را میتوانید براساس کاربردی که دارند ( شوینده ، خوارکی ، ظروف و… ) مشخص کنید.

  • ضمانت

کابینت‌های سوپری کنار یخچال بهتر است از گارانتی معتبر و مطمئن برخوردار باشند تا در صورت مشکل یا خرابی به راحتی بتوان آنها را تعمیر نمود.

نتیجه:

در این مقاله به معرفی و بررسی کابینت‌های سوپری کنار یخچالی توسط کارگاه‌های ام دی اف کار اصفهان پرداخته شده است. در این مقاله، معرفی و توضیحات جامعی در مورد این نوع کابینت‌ها ارائه شده است. از جمله نکاتی که در این مقاله به آن پرداخته شده، شامل آشنایی با کابینت‌های سوپری، مدل‌های مختلف آنها، کابینت سوپری برای مواد غذایی، ظروف و شوینده‌ها، ابعاد و اندازه‌های مختلف، قیمت‌گذاری و نکات خرید می‌شود. این مقاله به خواننده‌ها کمک می‌کند تا با ویژگی‌ها و مزایای کابینت‌های سوپری کنار یخچالی آشنا شوند و تصمیم مناسبی در خرید و نصب آنها داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *