کابینت جزیره چیست

کابینت جزیره چیست ؟

کابینت جزیره چیست

از آنجا که جزیره نقطه کانونی آشپزخانه است ، روشنایی کافی آن ضروری است. غالباً ، چراغ های آویز را برای نور مستقیم آنها انتخاب می کنیم. چراغ های آویز که در انتخاب گسترده ای از رنگ ها ، اشکال و سبک ها موجود هستند ، نقش یک عنصر تزئینی را نیز ایفا می کنند. مطابق مد روز ، برای آشپزخانه های سبک مینیمالیستی یا اسکاندیناوی ، ما اغلب چراغ های خطی را می بینیم که از شکل مستقیم خط جزیره پیروی می کنند. صنایع چوب شیرخانی به عنوان بهترین ام دی اف کار اصفهان که به ساخت و تولید کابینت هایگلس اصفهان می پردازد، شما را با کابینت جزیره بیشتر آشنا می کند.

کابینت جزیره به همان اندازه که از نظر زیبایی مفید است ، می تواند عملکردهای زیادی را انجام دهد.به همین دلیل ضروری است که پیش از این انتظارات و شیوه زندگی خود را تجزیه و تحلیل کنید تا اطمینان حاصل کنید که آگاهانه در مورد ابعاد ، پیکربندی و سبک مناسب برای این عنصر اصلی آشپزخانه انتخاب می کنید. در یک آشپزخانه ، تهیه وعده های غذایی روزانه اغلب در اطراف جزیره اتفاق می افتد پس عملکرد آن باید به وضوح مورد مطالعه قرار گیرد و مواد انتخاب شده برای آشپزخانه به هدف جزیره بستگی دارد. بنابراین ، سطوح سخت (گرانیت ، کوارتز) به خوبی به نصب یک کابینت جزیره کمک می کنند ، که نگهداری آن آسان تر است. کابینت جزیره مقاوم در برابر حرارت است که باعث می شود این نوع سطح در عین حال  بتواند به راحتی یک اجاق گاز را در خود جای دهد. جزیره همچنین می تواند به عنوان یک محل تجمع افراد خانه عمل کند و یک آشپزخانه ساده را به یک منطقه زندگی مشترک تبدیل کند. به عنوان مثال ، یک جزیره L شکل با یک میز کار سنگی که به آن یک شبه جزیره و میز ناهار چوبی (از جنس بلوط سفید ، ساج ، افرا ، گردو و غیره) متصل شده است. میز آشپزخانه به شکل L به راحتی می تواند به عنوان یک گوشه خانه برای بچه ها عمل کند، والدین می توانند هنگام آشپزی در کنار اجاق گاز به راحتی مراقب آن باشند.

از آنجا که این جزیره نقطه کانونی آشپزخانه است ، روشنایی کافی ضروری است. غالباً ، چراغ های آویز را برای نور مستقیم آنها انتخاب می کنیم.

یک جزیره مانند انبار که دسترسی به لوازم جانبی و وسایل کوچک مفید برای تهیه وعده های غذایی را تسهیل می کند ، ضمن از بین بردن بی نظمی به حفظ آشپزخانه کاربردی کمک می کند. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که چگونه می خواهید از آن استفاده کنید.  آیا شما یک آشپز واقعی هستید؟ آیا وقتی دوستانتان در خانه هستند بیشتر از آن استفاده می شود؟ آیا بچه ها در آنجا تکالیف خود را انجام می دهند؟ جزیره آشپزخانه اغلب بیش از یک عملکرد دارد و شما باید ابتدا نیازهای خود را تعیین کنید. همچنین چندین نوع جزیره وجود دارد که هرکدام عملکردهای مختلفی دارند. به عنوان مثال ، اگر فضای ما محدود باشد ، می توانیم یک جزیره چرخ دار انتخاب کنیم که بتوانیم هنگام پذیرایی از افراد در خانه ، آن را حرکت دهیم. این انتخاب جزیره اغلب مورد پسند آشپزخانه های سبک نیویورک یا صنعتی است. از آنجا که میز ناهار خوری سنتی کم کم ناپدید می شود تا جای خود را به فضای باز بدهد ، ما به طور فزاینده ای میز ناهار خوری متصل به جزیره آشپزخانه را می بینیم. این یک روش خوب برای صرفه جویی در فضای خانه به عنوان مثال در آشپزخانه های مستطیل شکل ساخته شده با طویل است .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *